piątek, 19 lipca 2013

ZAMÓWIENIA

Tutaj możecie zamawiać one-shoty, oto regulamin.


REGULAMIN

1. Mogą zamawiać tylko osoby zalogowane na bloggerze.
2. Można zamówić tylko jednego one-shota dopóki ten nie pojawi się na blogu.
3. Dozwolone zamawianie one-shotów typu +18, Yuri, Yaoi
4. Należy podać pairing i rodzaj np. horror, romans, komedia itd.

5. Nie piszę one-shotów, gdzie specjalne jest obrażana jakaś postać
6. Można zamawiać one-shoty z postaciami stworzonymi na blogu


KOLEJKA:

◘ Mini Aika: Lord Dragneel x Lucy +18
◘ Yasha Corleone: Fraud x Lucy +18
◘ Mei~: Ren x Risa
◘ Martyna Jarosz: Sting x Lucy +18
◘ Nel iel: Ren x Lucy +18
◘ O żeż ty: Rogue x Juvia 

◘ Bea Tetsugaku Neko: Laxus x Cana +18
◘ Shina Haden: Zeref x Lucy +18
◘ Shizuko-chan: Gajeel x Levy +18
◘ Chi Yōsei: Laxus x Cana +18
◘ Ola Ri: Natsu x Lucy +18
◘ An Tsuki: Rogue x Yukino +18
  An Tsuki:  Shiro x Neko (K-project)
◘ Salamander: Natsu x Lucy +18
◘ maja dragneel: Natsu  x Lucy +18



15 komentarzy:

  1. Kochana! :* Tak się cieszę że można one-shot'y zamawiać <3 Ja oczywiście zamówię swój ulubiony pairing- Lucy x Lord Dragneel :******* Mam słabość do niego :))
    Co do rodzaju ... to takie mroczne, może być horror, no i chowam się za fotel, kryjąc rumieniec +18, gihi ;D
    Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam mojego zboczuszka i napaleńca :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też coś zamówie :D Tylko co by tu... Widzę, że można zamawiać one-shoty z postaciami stworzonymi na tym blogu i wpadłam na dość dziwny pomysł... Lucy x Fraud xD. Nie wiem jak to określić, ale takie żeby z pazurem było, odrobiną humoru... I +18 oczywiście (gdybym tego nie napisała, nie byłabym sobą ^.^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też, ja też zamówię one-shota!
    Ja bym chciała parę Ren i Risa. Uwielbiam ich *__* Gatunek, hmmm... Jak bym mogła, to bym poprosiła coś takiego mrocznego z nutką komedii tomantycznej :d
    Z góry dziękuję

    Mei ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Sting i Lucy +18 kryminał z nutką romantyzmu

    OdpowiedzUsuń
  5. poprosze Ren x Lucy +18 : 3
    najlepiej żeby to był kryminał z odrobiną komedii romantycznej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja poproszę Rogue x Juvia. Taki romantyczny a zarazem dramatyczny. Fajnie by było gdyby to było w trakcie walki, ale nie naciskam. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja poproszę LaxusxCana +18 - oczywiście romans, pełną gębą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się również skuszę i zamówię Zeref x Lucy. Fajnie byłoby gdybyś napisała +18. :D Pomyślmy... niech będzie to, jak to zwą w TV 'komedia romantyczna'. xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Gi-hi Ja poproszę GaLe ! Tylko takie .. hmm nie z naszego świata ,ani nic . Po prostu się znają .. :D

    No i +18 oczywiście

    gi-hi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ihaaa !Chi przybywa, i chce złożyć zamówienie.
    Poproszę hentai LaxCanę.Ale taki mocny hentai, że ło !Jakaś komedia romantyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natsu x Lucy + 18 (ale niezbyt zboczone :) )

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja zamawiam Rouga i Yukino, +18 :D Ale, taką mega zboczoną, bardziej niż w tym 71 rozdziale (tylko mi nie rób akcji z "panem" bo sobie nie wyobrażam czegoś w stylu Graya xD) no. I jeszcze skoro mogę to jeszcze zamówię sobie...hmmm...Neko i Shiro. You know what i mean ^^ :D
    Masz za swoje jak zamawiasz 5 łanszotów gupia xD

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja poproszę Natsu x Lucy +18 - oczywiście romans i Horror , pełną gębą ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja poprosze natsu x lucy +18 romansik i troszke dramy

    OdpowiedzUsuń
  15. :) nalu :D mega komedię romans plus +18.... w one-shocie mają się odgrywać2 dni w jednym wyznanie miłości itp a w drugim +18 i plus w drugim nashi i zbieranie się lucy o powiedzeniu Natsu o ciąży w śmieszny sposób XDDD nwm czy coś ogarniasz z tego co napisałam ale ogólnie to mega komedia nalu i +18 ...tyle XD dziękuję XD

    OdpowiedzUsuń