sobota, 6 września 2014

Zapowiedź sagi Przeszłość

- Zostawiłem go kiedy mnie potrzebował, nienawidzi mnie
- Nie jest taki. Kocha cię, szukał cię cały czas przez 11 lat, nigdy nie przestawał wierzyć, mówił o tobie tylko to co dobre, jesteś jego siłą. Traktował cię jak ojca, nie pozwolił by ktoś splamił twoje dobre imię.

○  ○  ○

- Wiesz gdzie ja mam twoje przepraszam?! Zostawiłeś mnie! Zostawiłeś ośmiolatka, który nigdy nie widział prawdziwego świata, nie miał styczności z innym człowiekiem! Miałeś nadzieję, że umrę? Ale nie o to jestem wściekły. Jestem wściekły, bo nie raczyłeś mi nawet na sam koniec powiedzieć że jesteś moim ojcem!

○  ○  ○

- Zobaczymy jak silny jesteś.

○  ○  ○

- Natsu-san...
- O co chodzi? 
- Trenuj mnie. Proszę, pomóż mi stać się silniejszą, pomóż mi stać się Smoczym Zabójcą, który potrafi walczyć o swoje!


○  ○  ○

Różowe kosmyki włosów przylepiły się do jej opalonej skóry, a na ustach rozbłysnął szczery uśmiech. Czy właśnie zwykła dziewczyna okiełznała bestię? Lekko muskała dłońmi twarde łuski smoka, czując żar ognia.
                    - Uciekaj, będą chcieli cię zabić. No już, leć.                             
Powiedziała z uśmiechem pozwalając, aby czerwone skrzydła rozwinęły się chwytając wiatr, dzięki czemu potwór mógł wznieść się ku górze.

○  ○  ○

- Co ci do tego co ja robię?! Sam chciałeś go zabić! Dlaczego?! Żeby pomścić Misaki, a ja chcę ci pomóc, bo wiem co czujesz.
- Ale to nie jest powód żebyś sam wystawiał się na śmierć!
- Czemu mówisz, że umrę?! Przeżyje to choćby nie wiem co!

○  ○  ○

- Obiecuję, że stanę się silniejsza. Już nikt nie będzie przeze mnie ranny. - Wyszeptała sama do siebie, chowając talię do torebki i zaciskając dłonie w pięści. Spoglądała na plecy Salamandra, widząc jak bardzo potrafi poświęcić się dla przyjaciół, nie zwracał uwagi na ból, jak na Natsu przystało.


○  ○  ○

- Nie można ujarzmić mroku, zło trzeba zabić. 

○  ○  ○

Jej ciało leżało teraz bezwładnie w kałuży szkarłatnej krwi z poderżniętym gardłem i ogromną dziurą na brzuchu, jej opalona skóra była blada, ale oczy nadal piękne tak samo jak ciepły uśmiech, który nigdy nie znikał. Potrafiła uśmiechnąć się w obliczu straszliwej śmierci wiedząc że ci których kocha będą żyć.

○  ○  ○


PRZESZŁOŚĆ SKRYWANA OD WIELU LAT
DETERMINACJA BY OBUDZIĆ W SOBIE UKRYTĄ SIŁĘ
NIEZAPOMNIANE DOZNANIA


"Wydaje nam się, że przeszłość jest naszą własnością.
Otóż przeciwnie - to my jesteśmy jej własnością,
ponieważ nie jesteśmy w stanie dokonać w niej zmian,
ona natomiast wypełnia całość naszego istnienia."

SAGA PRZESZŁOŚĆ


Znasz całą prawdę?

4 komentarze:

  1. I kolejna zajebista saga na którą czekam z niecierpliwością c: Aha...czy Lucka umarnie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, te sagi już były. Po prostu nadrabiam zapowiedzi. Jeśli chcesz przeczytać sagę wystarczy wejść w rozdziały.

      Usuń
  2. Ale żeś szablon pierdykła! :D Jest świetny! I jeszcze to zmieniające się tło w postach... takie ala kameleon xD Urzekło mnie <3
    I przy okazji, z niecierpliwością czekam na twoje rozdziały :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy coś nowego jużtroche czasu czekkam a przyznaje wciągneło mnie i pragnę wiedzieć co dalej :)

    OdpowiedzUsuń